Veel Gestelde Vragen

Kan ik thelocalGym gebruiken?
Ja dat kan! Volgens de richtlijnen van het RIVM zijn de deuren geopend. We hanteren het keurmerk “Veilig Sporten” van de branche organisatie NL Actief. We hanteren de normale openingstijden en zijn weer 7 dagen per week binnen geopend.

Welke mogelijkheden zijn er op dit moment?
We bieden binnen fitness aan en buiten groepslessen. Verder bieden we alle clubleden de faciliteiten van GymVIP thuisfitness, FitSnacks TV on-demand lessen en GymVIP voedingsadvisering (betaald). Behandelingen fysiotherapie worden op afspraak verzorgd net als personal training.

Wat hebben jullie aan maatregelen genomen in de club?
We hebben organisatorisch, praktische en hygiënische voorzorgsmaatregelen getroffen in lijn met de richtlijnen vanuit de overheid. Denk hierbij aan reserveren vooraf, gecontroleerde en gemaximeerde toegang clubleden, social distancing in de club, extra ventilatie en hygiene maatregelen.

Moet ik elk clubbezoek reserveren?
Ja. Voor zowel fitness als ook les-activiteiten dient vooraf gereserveerd te worden via de club app Sportivity. Zo weten we hoeveel en wie er in de verschillende ruimten en buiten zijn op dezelfde tijd. Alle clubbezoeken zijn geregistreerd zodat contact onderzoek mogelijk is wanneer de situatie hierom vraagt.

Zijn de medewerkers getraind?
Alle teamleden zijn volledig op de hoogte van de richtlijnen en maatregelen. Ze helpen je om je zo prettig mogelijk te laten trainen in de club. Elk clublid is zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag. We spreken elkaar aan op onjuist gedrag zoals we dat altijd al doen bij ‘de local’. #samenblijvenwefit

Is het toilet te gebruiken als de club open is?
Ja

Zijn de kleedkamer en douche te gebruiken wanneer de club open is?
Nee, deze zijn tijdelijk gesloten. Je spullen kun wel veilig je opbergen in de lockers.

Kan ik meedoen aan groepslessen?
Ja, we hebben het aantal werkplekken in de leszaal binnen verminderd en aangegeven zodat we lesgeven volgens de richtlijnen van het RIVM. Ook buiten hebben we ruimte voor alle deelnemers om met voldoende afstand van elkaar te kunnen sporten. Je reserveert vooraf je les in de club app Sportivity.

Kan ik koffie, thee en water drinken in de club?
Neem een eigen bidon mee voor water. Koffie en thee kan zelf gepakt worden om direct mee naar huis te nemen. De club lounge is tijdelijk gesloten.

Gaan de buitenactiviteiten door?
Ja buiten blijven we de mogelijkheid bieden voor groepslessen en een fitnesscircuit.

Gaat de digitale begeleiding met GymVIP door?
Jazeker! thelocalGym is innovatief en loopt voorop. Naast de gezellige en persoonlijke aandacht in de club, blijven we je graag digitaal ondersteunen op alle andere momenten van de week. Zowel op maat gemaakte fitnessondersteuning en voedingsbegeleiding blijven tot de mogelijkheden behoren.